Política XXI
¡Únete a nosotros, te gustará!

Unirse al foro, es rápido y fácil

Política XXI
¡Únete a nosotros, te gustará!
AVISO DEL CAPXXI: Foro clausurado. Pasamos buenos momentos junto a todos, Política XXI marco una época. ¡Gracias por formar parte de ello!

Paulo Carvalho
Paulo Carvalho
Cantidad de envíos : 89

Xornadas Siareiros Galegos pola oficialidade Empty Xornadas Siareiros Galegos pola oficialidade

Mar 16 Dic 2008 - 14:08
Xornadas Siareiros Galegos pola oficialidade Cartazrt2

Pola presente convocamos estas xornadas seguindo coa nosa loita na procura da consecución do recoñecemento internacional das nosas seleccións deportivas galegas. Nesta ocasión organizamos un triangular coas seleccións de fútbol aficionadas de Galiza, Euskadi e Catalunya. Contaremos así mesmo coas intervencións de Nacho, ex-xogador do Compostela, e de Arsenio Iglesias, ex-adestrador de fútbol. Organízaranse unha serie de comidas de confraternización entre os compañeiros que se acheguen a estas xornadas, con comida e bebida típicas galegas. Xa pola noite, será hora de disfrutar da música co cantante vasco Fermín Muguruza, o grupo valenciano Obrint Pas e o galego Skárnio. Espero que vos acheguedes todos dende calqueira punto do estado para pasar este día connosco en favor da oficialidade das seleccións galegas, a data é o 20 de xuño. Unha Nación, Unha selección!

SS.GG. a 7 de xuño de 2011, Compostela

----------------------------------------------

Por la presente convocamos estas jornadas siguiendo con nuestra lucha
en la búsqueda de la consecución del reconocimiento internacional de
nuestras selecciones deportivas gallegas. En esta ocasión organizamos
un triangular con las selecciones de fútbol aficionadas de Galiza,
Euskadi y Catalunya. Contaremos asimismo con las intervenciones de
Nacho, ex-jugador del Compostela, y de Arsenio Iglesias, ex-entrenador
de fútbol. Se organizarán una serie de comidas de confraternización
entre los compañeros que se acerquen la estas jornadas, con comida y
bebida típicas gallegas. Ya por la noche, será hora de disfrutar de la
música con el cantante vasco Fermín Muguruza, el grupo valenciano Obrint
Pas y el gallego Skárnio. Espero que os acerquéis todos desde cualquier
punto del estado para pasar este día con nosotros en favor de la oficialidade de
las selecciones gallegas, la fecha es el 20 de junio. Una Nación, Una selección!

SS.GG. a 7 de junio de 2011, Compostela

Última edición por Paulo Carvalho el Mar 16 Dic 2008 - 14:23, editado 1 vez
pepe vazques
pepe vazques
Cantidad de envíos : 3539

Xornadas Siareiros Galegos pola oficialidade Empty Re: Xornadas Siareiros Galegos pola oficialidade

Mar 16 Dic 2008 - 14:12
Logicamente asistirei. UMHA NAZON, UMHA SELECÇON.VIVA O NOSSO EQUIPA DE FUTEBOL.

Logicamente asistiré.

trabalhando duro algum día o consegueremos.
trabajando duro algun día lo conseguiremos.
Xan Gaélico
Xan Gaélico
Cantidad de envíos : 96

Xornadas Siareiros Galegos pola oficialidade Empty ire

Mar 16 Dic 2008 - 15:39
Ola!!! o meu xornal estará ali para ver o que ocurre e informar.
Agardo que vaia moita xente!

Hola!! mi periódico estará allí para ver que sucede e informar.

Espero que vaya mucha gente!
Xerardo Álvarez
Xerardo Álvarez
Cantidad de envíos : 1355

Xornadas Siareiros Galegos pola oficialidade Empty Re: Xornadas Siareiros Galegos pola oficialidade

Mar 16 Dic 2008 - 17:13
Acudirá todo o PRG
Pere Morera
Pere Morera
Cantidad de envíos : 380

Mar 16 Dic 2008 - 17:36
A pesar de no estar la selección valenciana iré a los partidos y también a los conciertos, en especial al de Obrint Pas.
Anxo Teimudo
Anxo Teimudo
Cantidad de envíos : 351

Miér 17 Dic 2008 - 22:26
Penso que non podemos facer política co deporte, co fútbol. Se loitase pola oficialidade deberíase por tamén unha liga só de equipos galegos e quitar a estes da LFP, sería o máis xusto. Pero eu penso como bon aficionado o meu Celtiña que son, que co fútbol non hai que facer política, porque non é casualidade que o partido sexa con Catalunya ou Euskadi e non se invite as seleccions de Castela ou Murcia. Non acudirei porque vexo que ten tintes políticos, eu seguirei indo ós partidos do meu celtiña.
pepe vazques
pepe vazques

Miér 17 Dic 2008 - 22:27
Anxo Teimudo escribió:Penso que non podemos facer política co deporte, co fútbol. Se loitase pola oficialidade deberíase por tamén unha liga só de equipos galegos e quitar a estes da LFP, sería o máis xusto. Pero eu penso como bon aficionado o meu Celtiña que son, que co fútbol non hai que facer política, porque non é casualidade que o partido sexa con Catalunya ou Euskadi e non se invite as seleccions de Castela ou Murcia. Non acudirei porque vexo que ten tintes políticos, eu seguirei indo ós partidos do meu celtiña.
Pero nom é q sexa político só no futebol e pola oficialidade da nossa selecçon en Tódolos deportes
Anxo Teimudo
Anxo Teimudo
Cantidad de envíos : 351

Miér 17 Dic 2008 - 22:31
iago vazques escribió:
Anxo Teimudo escribió:Penso que non podemos facer política co deporte, co fútbol. Se loitase pola oficialidade deberíase por tamén unha liga só de equipos galegos e quitar a estes da LFP, sería o máis xusto. Pero eu penso como bon aficionado o meu Celtiña que son, que co fútbol non hai que facer política, porque non é casualidade que o partido sexa con Catalunya ou Euskadi e non se invite as seleccions de Castela ou Murcia. Non acudirei porque vexo que ten tintes políticos, eu seguirei indo ós partidos do meu celtiña.
Pero nom é q sexa político só no futebol e pola oficialidade da nossa selecçon en Tódolos deportes
Iago, digote no futbol como te podo dicir ó Xogo dos Bolos das Portelas. Penso que ó deporte a para disfrutar de el non para abrir outro frente político, xa que considero cas necesidades son outras. Eu só dou a miña opinión de non acudir por iso mesmo vos estades no voso dereito e dexesovos moita sorte.
pepe vazques
pepe vazques

Miér 17 Dic 2008 - 22:37
é um torneio conmemorativo como pode ser o mítico "contra as drogas" ou com outro fin como os há d amigos de ronaldo contra o de zidane explicome???
bom issto nom é pa discutir este apartado entom nom podemos pero de todas maneiras quería aclararte isso por se queres acudir......Penso que tódolos galegos deberíamos asistir.
pepe vazques
pepe vazques

Lun 29 Dic 2008 - 20:42
Admin faltan los resultados de esta actividad...
Admin Marcos
Admin Marcos
Cantidad de envíos : 1667

Lun 12 Ene 2009 - 11:30
9000 personas estuvieron entre los partidos y los conciertos.
1 punto para BNG
Contenido patrocinado