Política XXI
¡Únete a nosotros, te gustará!

Unirse al foro, es rápido y fácil

Política XXI
¡Únete a nosotros, te gustará!
AVISO DEL CAPXXI: Foro clausurado. Pasamos buenos momentos junto a todos, Política XXI marco una época. ¡Gracias por formar parte de ello!

Ir abajo
Joan Massé
Joan Massé
Cantidad de envíos : 69
Fecha de inscripción : 16/08/2009

EL CLUB: Entrevistem a Joan Mas Empty EL CLUB: Entrevistem a Joan Mas

Lun 8 Feb 2010 - 17:14
EL CLUB: Entrevistem a Joan Mas Artur_mas

- Senyor Mas, benvingut al nostre programa.

Gràcies a vostè per haver-me convidat, és un honor respondre respondre les seves preguntes.

- CIU va sortir del BEN després de les eleccions i no es van presentar al Parlament, no creu que haurien d'haver-lo fet abans, per a així presentar-se a les eleccions?

Nosaltres som CDC i ens hem refundat com a partit des de la meva arribada juntament amb un grup de persones que em donen suport. Ens vam separar del BEN perquè el nostre objectiu era l'esmentat anteriorment.


- Si vostès continuessin governant, com ho feien en la legislatura passada, què haurien fet quan Joan Massé va prendre la decisió de presentar les notícies només de Catalunya?

Nosaltres no governem per tant aquesta pregunta no té sentit que la respongui, no ens ho hem plantejat.

- Quins resultats creu que obtindrà CDC en les eleccions generals?

Nosaltres veiem les elecciones generals com un pas perquè Catalunya millori en tots els aspectes, per tant anem a obtindre un bon resultat per fer-nos notar. Per tant tot el que sigue augmentar en diputats és un bon resultat tot i que nosaltres som molt ambiciosos i no tenim màxim, anirem a per totes.

- Senyor Mas, serà vostè el cap de llista a les eleccions generals o serà el senyor Arpe?

Aquesta pregunta no li puc contestar ja que durant la setmana es convocarà una roda de prensa. Avanço però que pot haver sorpreses.

- Què opina del referèndum no vinculant sobre la república?

És la opinió del poble per tant ha de ser respectada.

- Quin és la seva opinió sobre l'actual inactivitat del Parlament de Catalunya?

És una vergonya, jo he contactat ja amb el PSC i ara ja es nota més activatat, animo a que es treballen el sou que això si que ho cobren igualment. No demanarem dimisions, però el poble no es inútil.

- Si formessin part del Parlament, quines propostes presentarien per a millorar la vida dels catalans?

Tenim moltes propostes, però ara no entrarem al Parlament per tant a les pròximes elecciones ja en parlrem de totes les nostres propostes. Però, ja una vital treballa al Parlament i de moment molts grups no ho fan, i ara nosaltres treballariem perquè la crisi fos menys pels catalans, ja que això està molt abans que altres qüestions.

- És vostè el Vicepresident de la Fundació Pi i Margall, quins projectes té actualment aquesta organització?

Vostè ha definit molt bé el càrrec que ocupo, per tant jo tinc els mateixos projectes que els altres membres que formen la executiva d'aquesta organització i la gent ja coneix.

- La Fundació Pi i Margall ha presentat en moltes Comunitats Autònomes mocions federalistes, però en Comunitats tradicionalment conservadores no han decidit presentar-la, això es deu a la possibilitat de perdre la votació?

Una moció com un referendum la meva opinió crec que s'ha de presentar quan té possibilitats de guanyar sinó es tirar-te pedres sobre la teulada, seguirem treballant aquesta nova executiva en aquest tema.


- Moltes gràcies pel seu temps i sort.

Gràcies a vostè.

Para leer la traducción al castellano, pulsad en SPOILER



Spoiler:
Volver arriba
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.