Política XXI
¡Únete a nosotros, te gustará!

Unirse al foro, es rápido y fácil

Política XXI
¡Únete a nosotros, te gustará!
AVISO DEL CAPXXI: Foro clausurado. Pasamos buenos momentos junto a todos, Política XXI marco una época. ¡Gracias por formar parte de ello!

Ir abajo
Daniel Villaespesa
Daniel Villaespesa
Cantidad de envíos : 2282
Edad : 35
Fecha de inscripción : 15/12/2008

Precampaña de CDC Empty Precampaña de CDC

Lun 15 Feb 2010 - 10:25
Aquí se colocarán los actos, carteles... de la precampaña de CDC.
Daniel Villaespesa
Daniel Villaespesa
Cantidad de envíos : 2282
Edad : 35
Fecha de inscripción : 15/12/2008

Precampaña de CDC Empty Re: Precampaña de CDC

Lun 15 Feb 2010 - 10:59
VISITA A LA UNIVERSITAT DE BARCELONA

Precampaña de CDC Universitat_de_barcelona

Precampaña de CDC Randyharrison

En primer lloc agraeixo a la Universitat per la seva acollida. Podria intentar donar un míting en aquest espai, però seria absurd. Tots sabem com va Catalunya, tots sabem que la crisi econòmica ens està repercutint moltíssim. Espanya té un atur del 18,5%, un índex de morositat bancària del 9%, un deute públic del 56%, un dèficit del 8%... i les dolentes dades econòmics no es detenen i, com és normal, aquestes dades generals repercuteixen negativament a Catalunya.

El govern central no ha assolit millorar la situació i la Generalitat no ha assolit que la ineficàcia del govern no ens repercuteixi molt, sobretot no ho ha assolit perquè no és que el Govern està treballant molt, de fet és un grup de persones bastant inactiu.

Des de CDC creiem que es poden fer les coses molt millor, creiem que la crisi té solució, però per a això cal treballar, no cal estar barallant-se contínuament, cal posar-se d'acord. Creiem que el millor per al país i per tant per a Catalunya és un pacte d'estat sobre l'economia.

PREGUNTES DELS ASSISTENTS

CDC donaria suport al PP o al PSOE per a accedir al govern?

S'ha dit que amb mi com portaveu CDC donaria suport al PP i això és totalment fals, tant jo com CDC estem oberts a parlar amb tot el món i pactarem, no amb un partit o amb un altre, sinó amb allò que creem que van a fer el millor per a Catalunya.

Creu que el PP realitzaria reformes econòmiques millors per a sortir de la crisi?

La veritat és que creo que cap d'ells, ni PP ni PSOE, saben molt bé com sortir de la crisi. El PP va governar en l'anterior legislatura i no va assolir grans millorances i el PSOE està en el govern i la cosa ha empitjorat. Creiem que el gran problema és que cadascun va pel seu costat amb les seves mesures econòmiques pròpies, per això CDC vol ser una força important en el Congrés perquè hagi acords i que tots puguem millorar.

Té una mica personal en contra del PSOE?

Molts ho creuen, però és incert. Jo vaig deixar el PSOE per disconformitat amb algunes de les decisions preses, que no estigui d'acord amb ells no significa que tingui una mica personal en la seva contra. He dedicat molts dels meus anys en la política ha treballar pel pSOE, que hagin pres decisions amb les quals no estic d'acord no esborra això. Precisament per aquest motiu és per que vull acords de tots els partits.

Spoiler:
Daniel Villaespesa
Daniel Villaespesa
Cantidad de envíos : 2282
Edad : 35
Fecha de inscripción : 15/12/2008

Precampaña de CDC Empty Re: Precampaña de CDC

Lun 15 Feb 2010 - 11:05
CUÑA DE RADIO

Enfront de PSOE i PP, CDC és l'alternativa. Lluita a favor de Catalunya. CDC!


Frente a PSOE y PP, CDC es la alternativa. Lucha a favor de Catalunya. CDC!
Daniel Villaespesa
Daniel Villaespesa
Cantidad de envíos : 2282
Edad : 35
Fecha de inscripción : 15/12/2008

Precampaña de CDC Empty Re: Precampaña de CDC

Lun 15 Feb 2010 - 11:09
Precampaña de CDC 86441296
Daniel Villaespesa
Daniel Villaespesa
Cantidad de envíos : 2282
Edad : 35
Fecha de inscripción : 15/12/2008

Precampaña de CDC Empty Re: Precampaña de CDC

Lun 15 Feb 2010 - 11:10
CUÑA DE RADIO

CDC treballa per tu, pel teu futur, pels teus fills, pel seu futur... CDC.

CDC trabaja por ti, por tu futuro, por tus hijos, por su futuro... CDC.
Daniel Villaespesa
Daniel Villaespesa
Cantidad de envíos : 2282
Edad : 35
Fecha de inscripción : 15/12/2008

Precampaña de CDC Empty Re: Precampaña de CDC

Lun 15 Feb 2010 - 11:14
Precampaña de CDC 68936511
Daniel Villaespesa
Daniel Villaespesa
Cantidad de envíos : 2282
Edad : 35
Fecha de inscripción : 15/12/2008

Precampaña de CDC Empty Re: Precampaña de CDC

Lun 15 Feb 2010 - 15:14
Precampaña de CDC 35955048
Daniel Villaespesa
Daniel Villaespesa
Cantidad de envíos : 2282
Edad : 35
Fecha de inscripción : 15/12/2008

Precampaña de CDC Empty Re: Precampaña de CDC

Lun 15 Feb 2010 - 15:15
MITIN DE PRECAMPANYA EN BARCELONA

Precampaña de CDC Palau-de-Congressos

Precampaña de CDC Randy3dl

Tots sabeu el motiu pel qual estic avui aquí. Vaig ser President del Govern i ho vaig deixar perquè considerava que era el moment de deixar pas a altres persones. Ara torno a la política per a lluitar amb totes les meves forces pel bé dels catalans.

Perquè Catalunya vagi a millor la resposta no és el PSOE, això ho sabem tots perquè hem viscut anys de govern d'aquest partit, quan jo vaig deixar el Govern la taxa d'atur, per exemple, estava en el 12% i ara es troba en el 17%, no estan preparats per a millorar la vida dels catalans, però tampoc el PP és la solució, abans del govern del PSOE van governar ells i van assolir els mateixos catastròfics resultats. Cap d'aquests dos partits van a lluitar amb totes les seves forces perquè Catalunya torni a ser la terra que era, ni perquè els catalans torneu a tenir la vida que teníeu abans de la crisi i que desitgeu per als vostres fills.

Convergència Democràtica de Catalunya lluitarà per tot això, lluitarà perquè la crisi passada, lluitarà per a millorar Catalunya, i ho farem des del Congrés dels Diputats, ho farem barallant diàriament amb tots els partits perquè la nostra terra passi aquesta situació que ningú ha assolit solucionar.

A això em comprometo i els dono la meva paraula que compliré el meu compromís.

Moltes gràcies.

Spoiler:
Daniel Villaespesa
Daniel Villaespesa
Cantidad de envíos : 2282
Edad : 35
Fecha de inscripción : 15/12/2008

Precampaña de CDC Empty Re: Precampaña de CDC

Lun 15 Feb 2010 - 15:41
Precampaña de CDC 85702377
Daniel Villaespesa
Daniel Villaespesa
Cantidad de envíos : 2282
Edad : 35
Fecha de inscripción : 15/12/2008

Precampaña de CDC Empty Re: Precampaña de CDC

Lun 15 Feb 2010 - 18:57
CUÑA DE RADIO

CDC! Contra la crisi, contra l'especulació, contra la corrupció, contra la discriminació, contra els extremismes... Convergència Democràtica de Catalunya.

¡CDC! Contra la crisis, contra la especulación, contra la corrupción, contra la discriminación, contra los extremismos... Convergència Democràtica de Catalunya.
Daniel Villaespesa
Daniel Villaespesa
Cantidad de envíos : 2282
Edad : 35
Fecha de inscripción : 15/12/2008

Precampaña de CDC Empty Re: Precampaña de CDC

Lun 15 Feb 2010 - 18:57
CUÑA DE RADIO

CDC! Amb la millora econòmica, amb els drets, amb la llibertat, amb el diàleg, amb els treballadors... Convergència Democràtica de Catalunya.

¡CDC! Con la mejora económica, con los derechos, con la libertad, con el diálogo, con los trabajadores... Convergència Democràtica de Catalunya.
Daniel Villaespesa
Daniel Villaespesa
Cantidad de envíos : 2282
Edad : 35
Fecha de inscripción : 15/12/2008

Precampaña de CDC Empty Re: Precampaña de CDC

Lun 15 Feb 2010 - 18:58
VISITA AL ATENEU BARCELONÈS

Precampaña de CDC 2006_201_04.jpg_584091625

Precampaña de CDC Immagine-10

Daniel Villaespesa es va reunir amb representants de la cultura de Barcelona en la Sala Pompeu Fabra del Ateneu Barcelonès. Durant el col·loqui es va tractar la situació cultural a Barcelona i l'opinió de CDC. Villaespesa va respondre a totes les preguntes dels assistents.

Spoiler:
Daniel Villaespesa
Daniel Villaespesa
Cantidad de envíos : 2282
Edad : 35
Fecha de inscripción : 15/12/2008

Precampaña de CDC Empty Re: Precampaña de CDC

Lun 15 Feb 2010 - 18:58
Precampaña de CDC 78487374
Daniel Villaespesa
Daniel Villaespesa
Cantidad de envíos : 2282
Edad : 35
Fecha de inscripción : 15/12/2008

Precampaña de CDC Empty Re: Precampaña de CDC

Lun 15 Feb 2010 - 18:59
VISITA A LA JCI

Precampaña de CDC 05%2Bsnt0

Precampaña de CDC Immagine-25

Daniel Villaespesa va tenir una reunió amb la Jove Cambra Internacional (Empresaris de Barcelona), en la qual es va tractar els temes de la crisi i el futur dels empresaris catalans en l'actual panorama. El candidat per Barcelona de CDC va exposar la seva intenció de lluitar en el Congrés pels drets dels empresaris catalans i per la millorança de la seva situació.

Spoiler:
Daniel Villaespesa
Daniel Villaespesa
Cantidad de envíos : 2282
Edad : 35
Fecha de inscripción : 15/12/2008

Precampaña de CDC Empty Re: Precampaña de CDC

Lun 15 Feb 2010 - 18:59
Precampaña de CDC 94003610
Daniel Villaespesa
Daniel Villaespesa
Cantidad de envíos : 2282
Edad : 35
Fecha de inscripción : 15/12/2008

Precampaña de CDC Empty Re: Precampaña de CDC

Lun 15 Feb 2010 - 19:17
VISITA A LA UNIVERSITAT DE GIRONA

Precampaña de CDC 6

Precampaña de CDC Immagine-04

En primer lloc agraeixo a la Universitat la seva acollida. Podria intentar donar un míting en aquest espai, però seria absurd. Tots sabem com va Catalunya, tots sabem que la crisi econòmica ens està repercutint moltíssim. Espanya té un atur del 18,5%, un índex de morositat bancària del 9%, un deute públic del 56%, un dèficit del 8%... i les dolentes dades econòmics no es detenen i, com és normal, aquestes dades generals repercuteixen negativament a Catalunya.

El govern central no ha assolit millorar la situació i la Generalitat no ha assolit que la ineficàcia del govern no ens repercuteixi molt, sobretot no ho ha assolit perquè no és que el Govern està treballant molt, de fet és un grup de persones bastant inactiu.

Des de CDC creiem que es poden fer les coses molt millor, creiem que la crisi té solució, però per a això cal treballar, no cal estar barallant-se contínuament, cal posar-se d'acord. Creiem que el millor per al país i per tant per a Catalunya és un pacte d'estat sobre l'economia. I és per això pel que Ragden Arpe lluitarà a favor de Girona en el Congrés dels Diputats

PREGUNTES DELS ASSISTENTS

Creu que Catalunya pot millorar econòmicament?

Si, creo sincerament que podem millorar i perquè ho assolim és para el que CDC treballarà diàriament i sense descans. Volem que els ciutadans no tornin a haver de preocupar-se d'aquesta manera de la seva economia.

El suport de CDC dependrà de qui formi part del Govern?

No, CDC dóna suport idees, és a dir, només donarem suport a aquell candidat que vagi a treballar per Catalunya. Nosaltres ens assegurarem que Catalunya millori en els pròxims anys.

Spoiler:
Daniel Villaespesa
Daniel Villaespesa
Cantidad de envíos : 2282
Edad : 35
Fecha de inscripción : 15/12/2008

Precampaña de CDC Empty Re: Precampaña de CDC

Mar 16 Feb 2010 - 23:33
VISITA A LA UNIVERSITAT ROVIRA I VIRGILI (TARRAGONA)

Precampaña de CDC Universitat%20Rovira%20Virgili

Precampaña de CDC Immagine-12

En primer lloc agraeixo a la Universitat la seva acollida. Podria intentar donar un míting en aquest espai, però seria absurd. Tots sabem com va Catalunya, tots sabem que la crisi econòmica ens està repercutint moltíssim. Espanya té un atur del 18,5%, un índex de morositat bancària del 9%, un deute públic del 56%, un dèficit del 8%... i les dolentes dades econòmics no es detenen i, com és normal, aquestes dades generals repercuteixen negativament a Catalunya.

El govern central no ha assolit millorar la situació i la Generalitat no ha assolit que la ineficàcia del govern no ens repercuteixi molt, sobretot no ho ha assolit perquè no és que el Govern està treballant molt, de fet és un grup de persones bastant inactiu.

Des de CDC creiem que es poden fer les coses molt millor, creiem que la crisi té solució, però per a això cal treballar, no cal estar barallant-se contínuament, cal posar-se d'acord. Creiem que el millor per al país i per tant per a Catalunya és un pacte d'estat sobre l'economia. I és per això pel que Maria Rigau lluitarà a favor de Tarragona en el Congrés dels Diputats

PREGUNTES DELS ASSISTENTS

Algunes persones diuen que vostè ha canviat d'opinió política, hi ha qui pensa que abans era "espanyolista"?

Jo sempre he tingut la mateixa opinió i és la mateixa perquè és meva i no puc canviar-la, ni vull canviar-la. No sóc nacionalistes, i això ho sap tot el món, jo sóc catalanista i abans, mentre vaig ser President del Govern també era catalanistes, i estic orgullós de ser-lo.

CDC és un partit nacionalista?

CDC és un partit molt ampli en el qual tenen cabuda des d'opinions nacionalistes fins a opinions catalanistes, com és la meva. En cap partit tots els seus militants pensen totalment igual, perquè l'ésser humà està programat per a no pensar igual que altre ésser humà.

Spoiler:
Daniel Villaespesa
Daniel Villaespesa
Cantidad de envíos : 2282
Edad : 35
Fecha de inscripción : 15/12/2008

Precampaña de CDC Empty Re: Precampaña de CDC

Mar 16 Feb 2010 - 23:38
Precampaña de CDC 30307829
Daniel Villaespesa
Daniel Villaespesa
Cantidad de envíos : 2282
Edad : 35
Fecha de inscripción : 15/12/2008

Precampaña de CDC Empty Re: Precampaña de CDC

Mar 16 Feb 2010 - 23:38
Precampaña de CDC 11272168
Daniel Villaespesa
Daniel Villaespesa
Cantidad de envíos : 2282
Edad : 35
Fecha de inscripción : 15/12/2008

Precampaña de CDC Empty Re: Precampaña de CDC

Mar 16 Feb 2010 - 23:46
VISITA A LA UNIVERSITAT DE LLEIDA

Precampaña de CDC Udl7gv

Precampaña de CDC Immagine-05

En primer lloc agraeixo a la Universitat la seva acollida. Podria intentar donar un míting en aquest espai, però seria absurd. Tots sabem com va Catalunya, tots sabem que la crisi econòmica ens està repercutint moltíssim. Espanya té un atur del 18,5%, un índex de morositat bancària del 9%, un deute públic del 56%, un dèficit del 8%... i les dolentes dades econòmics no es detenen i, com és normal, aquestes dades generals repercuteixen negativament a Catalunya.

El govern central no ha assolit millorar la situació i la Generalitat no ha assolit que la ineficàcia del govern no ens repercuteixi molt, sobretot no ho ha assolit perquè no és que el Govern està treballant molt, de fet és un grup de persones bastant inactiu.

Des de CDC creiem que es poden fer les coses molt millor, creiem que la crisi té solució, però per a això cal treballar, no cal estar barallant-se contínuament, cal posar-se d'acord. Creiem que el millor per al país i per tant per a Catalunya és un pacte d'estat sobre l'economia. I és per això pel que Alberto Lleida lluitarà a favor de Lleida en el Congrés dels Diputats

PREGUNTES DELS ASSISTENTS

Vostè abans deia que havíem de donar suport al PSOE i ara que hem de donar suport a CDC, per què ara duu raó?

Ara duc raó i abans també la duia, el problema és que el PSOE ha realitzat una modificació quant a les seves ideals bases, és per això que ara considero que és una millor opció CDC. Creo, i ho dic sincerament, que ningú lluitarà pel bé dels catalans com nosaltres.

Creu que CDC obtindrà uns bons resultats?

Això és decisió, en gran part, vostra. El dia de les eleccions heu de decidir. Jo espero que CDC tingui uns bons resultats, però no està en la meva mà. En qualsevol cas, tinguem els resultats que tinguem, lluitarem amb la mateixa força.

Spoiler:
Contenido patrocinado

Precampaña de CDC Empty Re: Precampaña de CDC

Volver arriba
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.